10.12.2011

Це цікаво

       
 
                                    Як уникнути шуму на уроці? 

   Урок у початковій школі. Учитель раптом помічає, що діти починають шуміти. Шум поширюється по всьому класу і вже майже переходить у гул. Знайома ситуація?

    Поміркуйте, чому діти починають шуміти на уроці.

Шум на уроці може бути конструктивним і деструктивним.

Конструктивним він є тоді, коли не впливає на фізичний та психічний стан дітей, не заважає реалізації завдань уроку. Як правило, виникає у процесі впрова­дження інтерактивних методів навчання, групової та парної роботи, неможливо зовсім безшумно проводити фізкультхвилинки.

    Деструктивний шум є ознакою перенапруження та виникнення тривожності у дітей на уроці, показником стомленості. Він не сприяє реалізації цілей уроку, спри­чинює виникнення конфліктних ситуацій, заважає повноцінному навчанню та розвитку особистості. Таким чином учень демонструє позицію «Зараз я почуваюся некомфортно».

      Що може бути причиною появи деструктивного шуму? Зокрема, це помилки у плануванні та організації уроку, проблеми, що виникли під час викладення навчального матеріалу, ігнорування індивідуальних особливостей учнів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар